Önskelistan :)


Vad jag önskar mig i julklapp:
  • Pengar. Till resan till HK.
  • Resväska. Till resor överhuvudtaget, haha. Men speciellt till HK då, min lilla gröna klarar inte sig länge till.. haha ;) En större modell alltså, 70cm typ. Tror jag.
  • Hårprodukt. Min favorit från l'anza, Me :love: it!
  • Örhängen. Från h&m.



                                                                           Hittade en för när man vill ha lockar också! Vill haaa!
                                                                           Kanske fungerar på mitt hår -som annars är rakt! ;)
                                                                          (Förövrigt så var de billigare på nätet, jag köpte hos
                                                                           frisören för över tvåhundra spänn.)






Japp, that's all. For now..haha ;)

\\
Over and Out




Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback