Baby's (och ilska, men jag jämnar ut inlägget om ilska med en söt tanke om bebisar i början, haha!)


Alltså, hur söta är inte bebisar då!? Såååå söta! :D


Iallafall så var jag in och lämnade in min iphone idag (på mediamarkt), men jag fick ingen ny. Alltså: Jag lämnade in den på lagning, fick en "ny", efter tre veckors väntan -som var trasig, lämnade in den igen och måste vänta ytterligare tre veckor... Fy faan! PLUS att jag fick reda på att om man köper en iphone så är det inte säkert att man får en ny! Och detta är vad han i butiken berättade för oss; De skickar tillbaka trasiga till apple, de fixar upp dem och skickar tillbaka, sen kan de bli sådana som man får tillbaka när man lämnat in -eller så går de ner i kartonger och säljs som nya. Va faan?! Sa vi, "Jaa, men så är det, så gör apple."  Fy faan. Fy fan! Skit-jävla-äckel-iphone-som-bara-krånglat-heeeeeeeeeeela-tiden!! Blir det något mer fel på den så har jag rätt att reklamera den -och det kan jag lova att jag gör också! Ber mediamarkt att köra upp den i sin dryyyyyyga jävla röv (ASotrevlig personal!) sen springer jag till mitt älskade SIBA! och köper den nya HTC'n istället! :D Haha! Där jag är älskad, haha ;) Fick t.o.m 10% på en julklapp jag köpte (till..någon, hehe) där idag!

Nä, fy fan. Tips från mig: Handla inte på mediamarkt eller elgiganten. Pappa köpte en tv på elgiganten, sen när han kom hem så var den begagnad! Full av damm och hår nere vid 'fötterna'. Då åkte han in och skällde på dom, och fick en ny -som han öppnade där på disken framför säljaren -också begegnad! Helt sjukt! Det går inte att lita på! Sjukt.


Ja, men nu så ska jag kolla på grey's och skicka onda tankar till mm. Haha ;)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback