Risotto!


   Ja, lite dåligt humör får man ha ibland ;)

   Nu håller jag iallafall på lagar risotto à la Simone! Har varit sugen på risotto så länge och jag vet inte ens hur man lagar det! Har googlat på recept men jag vill ha med köttfärs i, och det finns inte? Alltså, jag hittar inget. Äh, jag gör ba! Tänkte jag, och ja, nu är den på g. Verkar bli riktigt god iallafall! :D Plus att jag blir av med lite ris, köpte typ 2kg eller något, haha. Och Jimmie vägrar äta det (det är fullkorn) fast nu tror jag inte det är lika "hårt". Det är faktiskt inge kul att tugga på, är 'hårt' och 'segt' på samma gång liksom. Haha. Menmen, nu så! ;)

Nu måste jag titta till maten!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback