Nervo


   Här sitter jag, nervo som vanligt haha ;) Jimmie ligger och sover fortfarande, men jag klev upp jag, tacksam för att klockan inte är 8 på morgonen iallafall. Kan inte somna om heller, fast jag är grymt trött, dels 'cause I'm a nerv + att Loffe håller på med taket, vet inte vad som hänt? Kanske det blåst av lite? Han bankar och håller på iallafall, haha ;)

   Last night var helt sjuk! Jag mötte upp Mona på skutan (skääääbb!! haha!) och vi kacklade som aldrig förr. Alltid skönt att prata av sig med henne, hon fattar liksom :) Så där satt vi, omringad av alkisar och fyllgubbar, uäk! Jag fick nog och tyckte att nu drar vi härifrån för annars kräks jag på alla äckel där inne! Haha.

   Vi gick till "gossip" (heter det så, eller har jag missat något?) och vi dansade och drack och dansade. Mojito, gött! Mona tyckte den var äcklig, haha! "Men... fy!" Hahaha. Och lite shots och grejer blev det väl å, hehehhh.
Sköj var det! Men jag gillade inte själva stället så mycket, alltså det är ju stadt men de har "gjort om". Men det var fortarande samma. Gillar inte själva... ja men, placeringen av dansgolv osv. Grejen var också att de som var där var typ bitchiga tjejer (alltså seriöst, varför stå och dansa bara för att vara snygg för någon annan, med näsan i vädret typ "I'm so hot" jag fattar inte, "Did I say hot, I meant not." Hahaha!). Och 14åriga killar i kostym -hahaha! Så jävla fult! Varför liksom? Fula också! Don't suit up in a bad suit! Loosers. Hahaha! X)

   När klockan blev stängning så blev Mona asdålig! Alltså jag fattar inte, var det någon som slippade något i hennes drink eller?! Vi satt och väntade på bussen (eller jag satt och väntade, mona var inte ens "där" liksom, stackarn måste vara dålig idag) och Jimmie var påväg att hämta mig (tack! Jisses så uppskattat!!!). Så pratade jag med honom i telefonen och sa att jag inte visste om jag vågar sätta Mona på en buss själv, alltså hon var helt borta! Så Jimmie erbjöd sig att ge henne skjuts -till ljusdal. Snacka om min (och Monas!) knight in shining armor! Eller räddare i nöden kanske klingar bättre ;) Så snäll han är min man :) Vi skjutsade hem henne sen gasade vi hemåt. ♥ Thank you so much my love.

   Nu ska jag dricka vatten, lägga mig på soffan och fantisera om allt gott man vill ha när man är bakis. Fast är inte så farligt dålig faktiskt, bara ont i skallen och mår lite illa och shit. Haha, "bara ont i skallen och ALLT!" X)

   Nä, nu orkar jag inte skriva nå mer! Har hunnit skicka sms, prata i telefon, sett slutet på en film och gjort en massa annat innan jag avslutat detta inlägg!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Simone

Oj, det tog typ en timma att skriva inlägget, haha X) Klev ju upp tidigt tyckte jag, typ tioelva X)

2011-03-27 @ 14:20:00
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Mona Ruth

hej bästa! haha jag ska säga dig att jag minns inte alls nåt dåligt alls utan det har min hjärna bara segregerat bort! så det jag minns var bara kul!^^ tack så jävla mycket jimmie! han är awesome din karl!!! och stefan tyckte du var jättesnäll och gullig! så bara massa tack!!!:D jag tror seriöst att jag fick nåt i nån drink! för det var superskumt verkligen!^^ är bakis än måste jag även tillägga xD

2011-03-28 @ 10:36:06
Postat av: Simone

Hahaha! Ingen fara ;)

Haha, men nee, stackare X)

2011-03-28 @ 10:51:11
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback