Fredag redan


   Jag kan inte fatta att det är fredag redan!
   Gårdagen gick fort, in till hudik och jobbcoachen (som jag inte gillar längre btw. Hon gillar sin egen röst allt för mycket däremot.), släppte av Denise på körskolan, hämta henne, brumma hem, åka mot Frösö zoo. 
  
   Där kollade vi runt och jag tog en massa kort på alla djuren (insåg att jag måste köpa ett till objektiv som heter typ "ultra mega zoom!" till min kamera -fast jag vill köpa en nyare kamera och..blablabla). Zebrorna var lite gömda/långt borta, men jag såg dem iaf ;) Sen skulle de ha giraffer också, men icke, inga giraffer! Jag som ville se en giraff.. Istället fick jag se en hårig ko och en ren med håriga horn.. Haha! Nerå, det var faktiskt roligt :) Zebror, lejor, tigrar, antiloper, lemurer, en massa massa djur, och en lama som pratade med oss -haha! Den liksom "Hmmm! Hmmm? Hmmm!" Och där stod vi och skrattade, tills vi insåg att han samlade spott som han tänkte attackera oss med! Hahaha! X)

   Sen efter vi sett alla djuren så åkte vi hemåt.
   På kvällen så åkte jag och Denise ner och hämtade Bianca, så tog vi ett sista kvällsbad/dopp. Inte sista för i sommar (fast med vädret vi har så verkar det nästan så) utan sista innan Bianca åker söderut igen. Sen testade vi ett nytt spel som pappa köpt till kinekt, det var typ ett 'moviestar'spel, det var skitkul! :D Man fick liksom 'klippas' in i en känd scen från en film, och sen försöka leverera replikerna! Hahaha! Så roligt! Höll på skratta ihjäl mig! Vi gjorde typ terminator "I'll be back" scenen femhundra gånger X) Sen kom vi på att man måste ju inte alls säga replikerna, man kan ju hitta på egna! Då blev det mer "Hörru du, jag leter eftär sarrrrra konnor ja'! Haru sitt na?! Men du, jag köm tebax ja', hä kan ja löva!!" Hahahaha! Så jävla kul :D Det som var lite synd var att vi inte kom på hur allt sparades innan vi hade gjort några, så några scener sparades inte (typ min '300'-scen, hahaha!! "This is spartaaaaa! Ehrm..") X)

Ja, kul var det iallafall :)

   Nu ska jag käka frukost tror jag. Sen ska jag inte göra någonting på hela dagen, idag är jag lediiiiiiiiiiiiiiiiiiig! :D

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

mhä haha vilket roligt!

2011-07-22 @ 11:22:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: denise

HAHAHAHA xD så jävla fult!!

2011-07-22 @ 11:38:59
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaa :D

2011-07-22 @ 15:26:18
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback