Soon

   Ny design på g ;)

   Har trixat lite nu, snart klar, hehe.

   Jahopp. Var och hälsade på Edvin och Sara förr idag. Sara visade kläder hon skickat efter, så nu måste jag skicka efter samma sak! Haha, nerå men det är en klänning som inte alls såg fin ut i katalogen/på nätet (h&m) men i verkligheten så var den supersöt :) Tror jag ska investera i en vit jag...

...Eller en svart. Eller en leopardmönstrad. Eller den randiga.. Haha ;)

   Sen åkte jag och handlade i harmånger med Denise och Mackan, fast jag blev så sur för de hade ingenting i butiken och så var det en massa otrevliga folk som puttades på mig! Haha, det är sant! Fick åka på stjärnan ändå när jag kom hem, lyckat liksom, haha.

   Jaja, nu tror jag att jag ska baka en kaka. Lovade Jimmie att jag skulle göra kladdkaka åt honom, snäll som jag är :)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, jag vill också ha den där klänningen :) Den blårandiga tycker jag var finast! :)

2011-02-24 @ 07:09:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, det vad den Sara hade och den var superfin :)

2011-02-24 @ 09:22:56
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback