Speed date

   Ja, uppdate alltså ;)

   Ja, vi skulle ha fått internet (och tv) i måndags, men det är något fel såklart! Gah. Jaja. Jimmie skulle kolla det idag/nu för jag tror Loffe var hemma nu.
   Jag är hos Mackan och Dackan... Hahaha XD Neej, det funkar inte, får hitta på nå bättre smeknamn på Denise och Marcus X) Iallafall så är jag här och lånar internet. Kollar bloggar och betalar räkningar ;)

   Sen måste jag ju säga att Jimmie fyller ju år idaaaaaaaaaaaag! =D Grattis darling! =) Han fick en bunt kläder av mig, det var välbehövligt ;) Haha. Och tårta och kakor, skulle ha bakat kärleksmums (fast kakao i kakan, och vit 'kräm') också men jag hann inte, ska göra det imöra ist. Men GRATTIS till honom iallafall =)

   Annars så började jag utbildningen i måndags, jobbade tisdagen, sen utb. idag igen. Jag var lite negativ i början, men nu känns det rätt bra. Idag pratade vi om turism och hade "geografi". Varför? Jag har ärligt talat inte en aning, haha X) Men det gick ju bra. Förutom att jag stör mig så otroligt på alla know-it-all's som typ: "Ja, men såhär är det juu! Och blaaablaaa.." Och så använder de "stora" ord, som de inte ens vet vad de betyder. Såååå patetiskt. Menmen, det är ju bara vad jag tycker.

   Och alla ska ju tydligen få tycka vad de vill.

   Då tycker jag alla ska tycka som jag.

   Hahaha X)

   Nej, nu ska jag åka på macken och handla te och nå fika tills imöra.
=)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

haha mackan och dackan XD

2010-09-30 @ 08:59:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

hahaha ;)

2010-10-02 @ 18:34:47
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback