Klara?

   Ja, nu är vi faktiskt klara. Nästan. Haha, vill inte skriva nästan men så är det. Har fått upp alla tapeter iallafall, och skurit de mesta. Bara en vägg i hallen kvar där man måste finslipa lite ;) Men det läre ju gå fort =) Men jag tror jag väntar tills imorgon med det, så tapeterna är riktigt torra! Annars blir det som i lillrummet där jag råkat riva av lite och naggat lite för tapeterna var "blöta" -av limmet- och inte hjälpte det heller att alla blad var så slöa(!). Men det fixar vi.

   Nu så har vi tagit en paus i det hela. Väntar på "bärhjälp" (alltså inte typ lingon eller blåbär - utan lyfthjälp) (haha) (me so funny!!!). Japp. Så vi hade iallafall tänkt börja med vardagsrummet, soffan is gonna' be a bitch att flytta. Menmen. Hoppas mackan och syster hjälper oss, haha.

   Ja, och nu har vi bytt adress också, adressandring.se is the shit ;) From 30 sept. så bor vi på stationsvägen. -Igen. Haha ;) I like to move around ;) 
...I Gnarp. Hahaha! Jag har nog flyttat... sju gånger i mitt liv hittils, åtta nu då ;) Och det är bara i denna lilla by, haha.

   Ja, nu så ska jag väcka Jimmie som har somnat på soffan X) Så ska vi skruva isär soffan.

Hejhej!
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback