Rosa bandet

   Självklart har jag köpt ett 'rosa band', oktober är ju rosa månaden. Har även köpt några lotter där pengarna gick till bröstcancerforskning. Det är väl det minsta man kan göra. Usch vad otroligt läskigt och hemskt det måste vara att upptäcka en knöl eller något! Mardröm!
 Viktigt tycker jag.

  
Annars så har jag sovmorgon idag, börjar jobba 12, så jag tar 11.08 tåget in. Skönt.
   Men jag saknar min kisse :( Väntar på att han ska hoppa upp på dörren och hänga där och titta in och mjaua för han vill in X) Knäppkatt ;) Ja..

   Men imorse när jag gick in i badrummet och så såg jag i spegeln att jag hade något i pannan, så jag gick närmare spegeln och det var blod! Jag hade (har!) världens rivmärke i pannan! Tror mig minnas något i en dröm inatt, det gjorde ont i pannan iallafall. Fy, jag måste jag rivit mig själv! Det är liksom inte sådat smalt heller, utan några mm brett, som om lite skinn är borta. Fan vad wierd. Nu har jag försökt sminka över det så gott jag kan. Jaja, det syns inte mycket iaf.

   Ja, men nu ska jag väl borsta tänderna och göra mig redy for work.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback