SnöK A O S

   Alltså verkligen! Hur kan det komma så mycker snö nu?!

   Ja, men vi åkte in till birsta iallafalll. Slutade ju snöa (uppehåll kanske man ska säga!) vid två, så det var rätt lungt att åka in.

   Jaa, hittade julklappar till mamma (inte klar dock), Denise (inte heller klar), Linus och Edvin :) Nu har jag bara pappa, Bianca, mamma.. och ALLA kvar känns det som, haha. Men jag tror jag vet vad alla ska få, så det är rätt lungt iallafall ;)
   Ja, sen gick vi på ikea -där hittade jag allt möjligt! Haha. Nya kaffekoppar! Hävde faktiskt sönder en annan kopp imorse, ville ha en med 'öra' och så tog jag den sista rena och tappar den! Åå, så typiskt mig X) Fumlade runt med den i luften i fem minuter kändes det som, sen PANG i golv! Hahaha.
Iallafall, fick med mig nya sängkläder och lite andra grejor också -såklart ;)

   Ja, lite julkulor från jula (ha-ha). Sen åkte vi på ica maxi och handlade mat. Snacka om fullt i bilen på vägen hem! Jag hade handlat juklappar, Denise hade handlat julklappar, Marcus hade handlat julklappar! OCH en plastgran. PLUS all mat som jag + dom handlade! Hahaha X)

   Sen påvägen hem så börjar det ÖSA ner snö! Shit. Hoppas det slutar, jag vill INTE köra hem från stan imorgonkväll i snöstorm som förra året! Då snöade och blåste och yrade det så man såg INGENTING! Fy. Sluta snöa nu ett tag, please! Sen var det två bilar som hade krockat precis efter okq8 i gnarp, en bil var i diket och polis på plats. Uffa, hoppas ingen gjorde illa sig! (Ja, jag läste om vad som hade hänt i h-månger, fyfyfy! Kör försiktigt alla!).

   Jaahaaaja, nu då? Haha. Nu ska jag mysa ner mig i soffan eller gå och lägga mig. Först ska jag nog lägga upp min önskelista -final cut- som jag har sammanställt förut idag ;)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag hoppas det inte blir snöoväder nu i helgen då man måste in... aahhh! förra året var bara värst, tror jag var ute och åkte i varje jäkla storm! usch!!

2010-11-27 @ 07:57:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, fy! Gruvar mig för att åka nu... Trodde det skulle ha slutat snöa (för alla sa att det skulle bli 'bättre väder' idag) men icke! Brrr..

2010-11-27 @ 08:03:23
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback