Ouch!

   Oh, my god.
   Jag skulle nog ha tagit på mig bikinin imorse istället för sportbh, haha!

   Ja, jag är lite sådär halvglad över att ha fått färg överhuvudtaget X)
Men man glömmer bort sig och kliar sig typ i pannan (också bränd i fejan) och aj! Haha ;)

   Hot day today!

   Jag har även städat på "balkongen" idag =) Köpte en sop på grossen och sopade bort alla barr från julgranen (som Jimmie tog bort från balkongen igår, haha!). Ska bara ta lite typ såpa eller något och skrubba lite för det är lite skabb fortfarande ;) Sen kan man ploppa upp våra två stolar+bordet och sitta där när det blir för varmt inne ;) Gött.

   Aja, nu väntar jag på ett samtal.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback