Jösses Maria!

   Ett av mina nya favorite sayings ;)

   Jaa, jag har jobbat typ hela veckan. Ska jobba idag också, men inte förren klockan ett. Sitter fortfarande i morgonrocken och kollar på tv ;) Nice med sovmorgon.

   Igår så åkte jag ner till fjärn' efter jobbet, åt lite grillat och sånt. Sen åkte vi upp till Linus och Sara och Edvin, fast Bianca och pappa åkte och kollade på båtar eller något, haha ;) Jag färgade lite slingor på Sara, men jag hann inte se resultatet för det blev så sent och jag blev trött och åkte hem medans hon sköljde ur färgen, haha ;)

   Typiskt att solen ska komma fram när man ska jobba. Men jag hoppas på lite bättre väder denna vecka, har ju varit kyliga vindar nu ett tag.

   Just det, haha, igårkväll åkte Jimpan in till stan med nå grabbar. Sen när jag vaknade imorse så tyckte jag att det verkade lite tomt... då kom jag på att Jimmie inte hade kommit hem, haha X) Menmen, han sov hos typ Björn eller någon, ringde förr och hörde så han inte låg i något dike eller något ;)

   JaaaaaaaaaaJa. Men nu så. Kanske man ska börja göra sig iordning ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback