I feel like myself a little ;)

   Idag blir det workwork. 

   Och idag är det lite molnigt/kyligt så jag kan ha en kofta på mig -det är jaaaaaaaaaaaag =) Har saknat koftorna lite under sommaren, det har varit för varmt (och underbart ;) för att ha kofta. Men idag har jag det och myser den runt mig om det kommer en kyligt vind =)

   Hösten kommer nog snart, fast jag vill ha mer sommar. Man blir så uppiggad på sommaren =) Så skönt när det är varmt och man behöver liksom inte oroa sig för om man kommer ut med bilen ur snön eller om tårna kommer frysa av ;)

   Men hösten är så mysig! =) Och alla färger, alla löv =) Och höstsolen =) Sen kommer trökmånaderna när allt är grått -innan snön kommer. Sen får man en vinter som den det här året! Då man inte ens kan tänka att det kommer en sommar också för det är så kallt! Och meter med snö! Haha ;)

   Jaha, nu blev det ett väderinlägg? ;)

   Men jag gillar min nya kamera iallafall -och minneskortet passade ;) haha. Filmade igår när jag följde med mamma och Densie och övningskörde ;) Sen var det så varmt -vi åkte ner till stranden- så jag och mamma hoppade i och tog oss en dopp ute på piren =) Då filmade Denise, haha! Jag: "Men filma inte mig ee!" Denise: "Jag filmar inte dig, inte förrens du hoppat iiiii!" Haha, värsta mysko att höra sin egen röst X) Sen trodde jag att det skulle vara skitdjupt för vi var nästan längst ut på piren, men det var typ till revbenen. Haha "Jag trodde det skulle vara skitdjuuupt juuu" Haha ;)

   Nej, nu måste jag göra mig klar och sedan åka och jobba!
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback