Dinner and a movie

   Igår efter jobbet så blev jag bjuden på date. Av Mia ;)
   Jag tog bussen hem och ver hemma ca 19.10, då kom hon och hämtade mig så åkte vi in till s-vall igen X) Haha. Ja, så tänkte vi äta på biteline, men det fick bli donken istället på gund av tidsbrist X)
   Sen blev det bio =) Vi kollade på "Valentine's Day". Den var fullspäckad med kändisar. Men den var ok, lite lång, men ok.
   Japp, sen flög vi hem med hennes bil -eller hennes mammas bil. Det kändes verkligen som man flög! Haha. Och pratade bekymmer, kärlek, plugg och karlar, haha ;) Trevligt och kul var det ;)

   Men nu måste jag göra mig iordning, ska åka in och jobba =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback