Best kid ever.

   Åå, Linus och Sara och lille Edvin kom och hälsade på nu ikväll =) Såååå mysigt! =) Edvin är så söööööööt och fiiiiin!!! Ååå!! Jag bara smälter =) Och bara för att man vill att han ska vara vaken och titta och ha sig så somnar han alltid när jag håller honom X)
   Sånt mysigt besök =) Synd bara att jag inte kunde skjutsa hem dom för vi hade ju ingen bebisbilstol. Får köpa en extra sådan jag då eller något! Haha. Så Edvin kan hälsa på när som helst och om mamma och pappa är trötta så kan jag skjutsa hem dom X) (Men Edvin behåller jag, hehe.. Nerå ;)
   När Sara och Linus gick på macken en sväng så var jag och Denise barnvakt för första gången ;) (I några minuter, haha). Och Edvin var så snäll och mysig så =)

   Nu har de vandrat hemåt, och Denise gick ner och jag håller på smälter
-bokstavligt talat- för att det är så varmt här inne! Och Jimpan är nere hos Mackan och spelar data.
   Jag läre väl gå och lägga mig, ska upp och jobba imorgonbitti. Men jag är inge trött... Kanska ska nalla lite godis? Haha. Jag har godiset kvar sen i söndags (japp, inte rört en enda!) som jag skulle smaska på imorgonkväll tänkte jag. Men jag nallade tre stycken förut ikväll, hehe. Fast då fick jag så ont i magen, så jag vet inte om jag vill äta några fler. Men gott är det ju ;)

   Nej, nu ska jag kolla om det är något bra på tvn, annars snarkar jag nog snart ;)
Hejhej! Puss på dig lille Edvin :)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

:D

2010-02-27 @ 11:42:39
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

;D

2010-02-28 @ 17:10:58
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback