Rea-start!

   Shit vad dagen gick undan idag! Rearearearea på g!!! Hur mycket som helst! Spring i bena' och huvet på skaft! Alltså, folk som tänker köpa kläder på mellandagsrean -de kommer vara sluuuuut! Hahaha, hä börjas tidigt!

   Jag köpte en massa kläder som jag tänkt köpt till fullpris! Sicken tur att jag väntade! En kofta (249:-/50:-!) en stickad tröja (249:-/50:-!) en jacka till Jimmie (699:/50%) och en bunt till med grejer (bl.a lite julklappar ;)) Sååå nice! Och ändå har jag en hel bunt undanlagt tills onsdag (löning) hahaha! Nu får jag ge mig...Not. Haha. Känns ju bra att få typ fyra tröjor som man tänkt köpa, till priset av en tröja man tänkt köpa! :D

   Imorgon så blir det birsta och inhandling av de sista julklapparna, och julgran. Det får bli en plastgran ändå :( Jag vill ha en riktig!! Uhuu... Menmen, jag orkar inte. Det får bli en sådan nu då. Man får nog julkänsla ändå :)

Nej, nu ska jag gå och duscha och borsta gaddarna!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback