Tisdagskvällen

   Ja, nu har det hunnit blivit kväll redan! Fy fan vad tiden går undan. Man hinner knappt komma hem från jobbet så måste man gå och lägga sig för att orka upp imorgon. Trodde jag skulle få lite sovmorgon imorgon -skulle börja 11. Men då behövde de att jag började 8.00, så ja, där rök den! ;)

   Nu kom jag på att jag jobbar marknadshelgen, det sög ju... Vi har liksom en liten tradition jag, Denise, Bianca och pappa att vi åker in på lördagsförmiddagen och går omkring och köper cocosbollar och åker karusell och köper remmar hela dagen ;) Kanske kan höra om någon kan ta den lördagen, fast det låter kanske dumt att säga 'för jag ska på marknaden i hudik' haha X) Äsch. Den som lever får se.

   "Den som lever får se"??? Vilket hemskt uttryck! Nej, så säger jag inte igen.

   Iallafall. Imorgon fyller Limpan år =) Då är det bäst de är vakna på kvällen för jag slutar 19.15 och läre inte vara hemma förren åtta, och då ska jag ha tårta! ;) Haha.



   Sen tänkte jag bara säga: Min min min. Min:

Och skulle inte tacka nej till:
Nice =)
Ifrån... Ja, gissa ;)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback