MIN vrå!

   Ja, här sitter jag ute på "balkongen" av betong ;) Solen skiner faktiskt på mig! Det måste jag komma ihåg: När klockan blir sju/åtta så kommer solen! Haha. Men jag blir seriöst galen av att inte ha något "eget" så nu får balkongen bli min (!) Haha. Jag erkänner, ibland blir jag galen på det här med "sambo". Jag vill bara ha mitt eget och splascha runt med mina grejer (typ tavlor, tygbitar på väggen, sånt som jag vill inreda med. Typ som i "stugan" hemma, fast snyggare ;p ). Fast jag har ju mina grejer här också, men. Gah, det är svårt att förklara ;) Inte det att jag inte vill bo med Jimmie, men ibland vill man ha något eget. Pröva sina vingar lite ;) Skulle vara om jag pluggade då (away from here!) och fixade ett eget studentrum, eller lägenhet ;) Eller typ något annat. Men just nu är detta goood gooood, bara man får vara ifred någongång (haha, skrev i förra inlägget att jag var beroende av sällskap, but the penny flips, right ;).
   Är lite beroende av att göra någonting nytt i lägenheten tror jag, haha. Måste sätta upp hyllorna!! Men det känns lite stupid eftersom jag köpte för korta hylljävlar! Haha, typiskt... Men men, måste ju sätta upp dem någonstans.
   Känns lite fresh i lägenheten nu faktiskt, har diskat, och varit till insamlingen med alla kartoner och tidningar och skit. Pantat alla flaskor och burkar, tvättar för fulla muggar, nu ska det bli ordning och reda! =)
   Men shit vad solen skiner!! Jag ser inte vad jag skriver! ;)

Beachen:

Therese: "Du knapper inte på min röv e!" Moahaha, jo det gör jag X)

De där molnen var ett minne blott idag kan jag säga!

  
Men shit vad det börnas och tjuter! Nu börjar bilarna komma ;)
Hej!
\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback