Hahahahahahaha!! Aj.. Hahaha!

   Alltså gårdagen. Haha. Var ska jag börja?
   Two packed bruds = inte bra. Hahaha!
   Vi kom in till stan, och tappade hjärnorna. Lämnade de kanske i bilen... Hahaha.
   Vi tappade bort mitt leg och visa-kort. Haha. Vi skällde på varandra. Ringde och kollade om det kanske låg i bilen. Therese skällde. Jag ringde och begärde att Denise skulle kolla om det låg uppe hos mig, hur ska jag komma in, frågade hon. "Det är öppet!" Haha, det var det inte. Efter mycket om och men så hittade jag de. I min bakficka. Hahaha. Stupid. Hahaha.
   Sen gick vi och dansade och skämde ut oss. Sen gick vi på subway och skämde ut oss. Någonstans där emellan så tappade vi våra pengar. Suck. Jag hittade två hundringar (weho!) så vi kunde iallafall äta, haha. Sen försvann allt! Seriöst, all växel, allting är borta. Jag hade noll - 0 - pengar kvar. Vi skulle ta bussen hem. Vi kom på att vi inte hade några pengar. Nån kille kastade en femma och en krona på marken, idiot. Som om jag skulle ta det. Jag plockade upp dem och kastade de på han och bad han dra åt helvete. Sen gick vi och tog ut pengar och mr psyco-stalker-killen dök upp! Blä! Vilket jävla skabb! "Jag har lägenhet både i Sundsvall och Hudik." Hahaha, och? Hahaha. Tror jag förolämpade honom rätt mycket, haha. Sen hoppade vi på bussen och skämde ut oss lite till. Hahaha.
   Idag har vi fetjäst och fetätit pizza. Linus kom och han sa att när han lagade någon maskin åt pizzagubbarna så såg han i deras kyl - falukorv! Det är alltså inte skinka -utan falukorv! På pizzan! Fy faan vad äckligt! Behöver jag säga att vi inte kunde äta mera? Haha.
 Therese var så himlans fin i sitt raka hår!
 Haha, jag försökte ha rött läppstift ;)
 Skulle inte ha tagit den där sambucan... Haha X)

Åh herregud jag kan inte tro vad likt hon är Mia på det här kortet! =)

   Jaja. =) Bra kväll. Förutom alla pengar vi tappade. Haha. hoppas att någon hittade de och kunde köpa sig lite bakismat idag ;)
   Ikväll ska jag bara ta det lungt, ska vara barnvakt =)
Hejhej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vad fin hon var i rakt hår! =) Jag har alltid velat se hur hon ser ut i rakt hår! haha :D

2009-07-25 @ 14:34:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, visst var hon! Passade asbra i det =)

2009-07-25 @ 14:59:58
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

hade hon inte rakt hår när hon var blond i harmånger? jätte fint var hennes hår! gillade färgen! :) fast på det sista kortet tyckte jag nästan hon var mer likt amanda förr i tin :P

2009-07-25 @ 18:49:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tyckte också att hon var lik mig, när jag kollade väldigt snabbt :P

2009-07-27 @ 02:46:15
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback