Bye bye birdie

   Idag tänkte jag att jag vaknar nog innan 9 som alla andra dagar denna vecka (bara för att jag har varit sjuk och inte fått vila för min hjärna). Men icke. Jag vaknar av Jimmie, han säger att klockan är 11.45. Whaaat? Hahaha. Bara för att jag skulle ner på statiol och säga hej då till Biancis som ska ta bussen söderut. Men jag hann ju ändå, bussen gick inte förren 12.05 (läs ca 12.15) och Denise följde med henne.
   Jag trodde jag skulle må bättre och bättre men icke, jag mår skit. Jimmie verkade må mycket bättre imorse, han åkte iväg till Harriet och P-O, nu kom han hem: "Åhh, det där tog musten ur mig!" Hmm. Jaa.
   Jag vet att jag bara har skrivit om typ sjukdom hela denna vecka, hard not to liksom. Nu ska jag bara bli frisk, sen ska jag höra hur det blev med "gymandet". Jag fick ju aldrig något mail om priser och tider osv. Hmm. Ja, iallafall, då ska jag "gymma", värma upp med att springa till b-sjö fram och tillbaka, sen köra 100kg på alla maskiner. Eller inte. Men börja vill jag.
   Ciao.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh! Då måste jag kolla min mail på direkten! =) Jag är på att börja jag !! =)

2009-02-23 @ 05:46:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

YES!

=D

2009-02-23 @ 15:41:52

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback