I spinn my head right round, right round...

    Ohhh, my god... Hahaha.
   Ja, igår blev det utgång. Det var skitkul! Träffade "alla" igen, pre-party hos Ida -Malin, Jag, Mona, Johanna och Hanna var där =) Jag blev wasted. Hahaha. Innan kvällen var slut (=Jag pratade med Jimmie i telefonen och låg på asfalt) så hade jag hunnit åkt taxi, beställt (för mycket) öl, dansat som en galning (bokstavligt talat) och armbågat lite för hårt på några skanks som Mona inte gillat. Hahaha! X) Seriöst, det blev för mycket på slutet. Jag minns inte ens var Mona tog vägen, tog hon bussen? Jimmie kom iallafall och hämtade mig =) Daaarling =) Men innan det så hann jag med en dance-off med någon snubbe. Hahaha!! Jag dööör! Hahaha! Jag måste ha sett ut som en idiot! Hahaha! Ojojoj, vad roligt =D
   Nu har jag tvingat mig själv att sova, Jimmie klev upp vid 8 tror jag? Och jag somnade om och drömde om fanta på burk och ramlösa. Gissa om jag var törstig när jag vaknade? Hahaha. När jag vaknade så var klockan 12.45. Inte illa pinkat, eller ja -sovit. Jag ville sova mer men nu sa hela mitt allt ifrån, utom hjärnan. Typiskt mig, jag vet att jag behöver sova mera, men har jag en gång vaknat så vill jag upp.
   Jaa, nu har jag iallafall varit på statiol och köpt fanta och ramlösa, men varför säljer de inte fanta på burk där? Jaja. Gott vare iallafall. Pratat med pappa har jag också gjort, ska åka ner och grilla lite senare =) Gött. Och snacka om fint väder! Underbart! Nu skulle jag bara haft den där balkongen...
   Jaja, hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback