Cupcakes

   Hur gärna vill man inte smaka en sådan? Jag menar våra "muffins" är ju ingenting i jämförelse med the American cupcake. Våra muffins är ju typ sockerkaka, deras är typ ett mellanmål/frukost/whatever och cupcakes är typ socker med 12 ton glasyr på. Hahaha. Men det var inte det jag skulle skriva.
   Igår var jag på dåligt humör -därav gårdagens inlägg- men idag är det prima skinka. Jag och Jumjum (Jimmies nys smeknamn som jag kom på precis nu för jag skrev fel, haha) ska åka till stan en sväng idag, så är dagen planerad. Nu måste jag leta rätt på nå sockar för jag fryser ihjäl!
Ciao!
Ja, just ja; Vad ska man klä ut sig till (halloween)? Allt jag har är skyhöga klackar, svarta kläder och blåa naglar.
Hej!
!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jumjum vad är det? bumbibjörn? vad ska ni köpa i stan då?

2008-10-29 @ 10:57:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha! En bumbibjörn! Haha, jag vet faktiskt inte. Jag tänkte på "Mio min Mio" när jag hade skrivit det!

2008-10-29 @ 13:35:42
Postat av: Therese

ja just ja det var där det kom ifrån =D haha

2008-10-29 @ 14:09:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback