Bah, matt!

   Ty fusan vilken jobbig dag det har varit idag! Vaknar och börjar plocka och städa och dona, sen helt plötsligt -när jag står och ska ta ner gardinerna i köket- så håller jag på att typ svimma! Jag blir helt yr i skallen och blir tvungen att lägga mig ner för om jag ens rörde lite på huvudet så blev jag yr och spyfärdig! Fy vad hemskt det var, blev nästan lite rädd =/
Sen blev det bättre (efter typ 3 timmar!) så jag försökte plocka lite till, men det var inte över så där satt jag på golvet bredvid en låda i ett stort tomt hus och höll mig för pannan.. Suck. Inte hjälpte det heller när jag visste att Jimmie ville att allt skulle vara klart idag, och även fast han fatta att jag var dålig och inte kunde röra mig utan att spy så kom han: "Jag behöver hjälp jag..." Jaha, men jag kan inte röra mig jag e! "Nää, jag vet..." Hahaha, stackarn, det tar nog på nerverna och ha mig som flytthjälp; "Nej, inte där. Såhär gör man! Aktaaaa!! Inte glasskåpet!" Hahaha. Men det är bättre i skallen nu iallafall och det blev bättre vid typ fyra idag så vi hann klart och nu har vi städat och skit -jag städade köket och FY säger jag bara!- jobbigt! Spreja ugnen med såntdär ugnmousse-skit, rensa och städa kylen, torka spisen och allt skit. Bah. Sen dammsuga o skurade vi the whole shit så nu äre klartt! Duger det inte så kan de städa själv för vi har slitit arslena av oss, och de har fortfarande skit i frysen så den får de fan städa själv. FREEDOM! Så jävla skönt att inte bo där längre! Ahhh! Leave me alone forever!! XD


   Skulle ju bli utgång ikväll med Therese, men den jäveln fick ju ett jobb -just like that!- så hon fick jobba ikväll till typ åtta. Fast jag är snurrig i skallen jag också så det var kanske ingen lyckad kombo. Wellwell, får väl sitta hemma o ta de lugnt istället. Hemma i Gällsta, för jag har ju ingenstans att bo. Vilken jävla tur att man har mamma  ♥
 =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

När får ni flytta in i lägenheten då?

2008-10-24 @ 20:00:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa, jag vet inte riktigt, haha. Men som jag skrev förr så hoppas jag att DET som bor där flyttar ut snabbt som fan så vi kan flytta in och så. =)

2008-10-24 @ 20:47:08
Postat av: Nathalie

Haha. "det" :D Ja, jag skulle vara väldigt irriterad om han egentligen skulle ha flyttat förra helgen.

2008-10-24 @ 21:04:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

och sådär svimfärdig blev jag engång när jag var bakis också :P skulle springa ner och öppna dörren åt pär och fick sätta mig ner flera gånger och kallsvettas och fanskap. Det känns som öronen domnar bort! haha

2008-10-24 @ 21:05:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Aa, men det var ju det att jag var inte bakis =S Läääskit

2008-10-24 @ 21:18:18

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback