90'talet i all ära!

   No matter the distanse, I want you to know, that deep down inside of meeeee You are, my fire The one, desire You areYou areYou areYou aaaareee Don't wanna hear you saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
   Nittiotalet var en bra jävla tid egentligen. Jag är glad att jag fick växa upp med Backstreet Boys och Spice Girls. Just den här låten "I want it that way" påminner om när vi hade foto i gymnasiet och Pernilla drog igång allihopa i en BB-stämma, eller ja, det gjorde hon väl hela tiden och inte bara på foto ;)  Det var tider det X) Nu har jag fixat en massa "gamla" låtar så jag sitter här i nostalgi och minns när jag och Nathalie alltid stod framför spegeln i hennes vardagsrum och mimade om och om och om igen till "Wannabe" =D Jag var alltid MelB och hon var Geri, hahaha =) Och alla korten! SpiceGirls-kort som man köpte och bytte, fast jag bytte nog aldrig mina för de ville jag ha för mig själv, haha. Och sen kom Backstreet-korten. Och allvarligt, vem minns inte Backstreet Boys: "Everybody"? Hahaha. =D
Åhh, ljuva nittiotal!
Rock your body right!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

2008-10-22 @ 15:01:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Oj! :P (tom komentar)

Jag kommer ihåg Hjalle och Heavy(?) mer! haha. och robyn! :D haha

2008-10-22 @ 15:03:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja kunde man ha några större idoler än spice girls o backsrteet boys!? svar nej. :)

2008-10-22 @ 15:22:40
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Nathalie:Haha, ja Hjalle o Heavy!!

Therese: Ja, precis!

2008-10-22 @ 15:23:32

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback