Pinkis!

   Haha, det är så jävla fult när man säger "Jag är pinkis!" (pinknödig) Hahaha! Det säger jag jämt. X)
   Ooo, jag skulle vilja ha bruna ögon. Jag ser så många med bruna ögon och alla ser så... Söta (?) ut. Jag skulle nog se helt annorlunda ut med bruna ögon. Ganska konstigt det där ändå, Linus har typ brun/gröna ögon (de var mycket brunare när han va mindre) och jag har alldelens blåa ögon. Hmm. Man kanske ska testa linser? =)
   Nu håller Jimpis på att skruva på biljardbordet som har tagits hit. Hihi, jag tycker om att spela biljard, kulkul. Oj då... Biljardbordet var större än jag trodde... Vi har inget vardagsrum längre ;) Nää... Seriöst, nu har vi inget vardagsrum längre... Hoppas det går att flytta sen så det inte tar så stor plats =S
Aj, jag tror jag börjar få huvudvärk... Och jag är godissugen... Och jag vill kolla på en bra film...Men nu å! ;)


• Oh how I love you... And your brown eyes... •


\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag vill också ha bruna ögon! :D Och jag håller med om att man ser "söt" ut när man har bruna ögon =)

2008-11-23 @ 09:29:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback