Gallsta

Ja, är hemma i Gällsta nu sen igår. Känns som det var aslängesen jag var hemma fast det inte är det. Här är allt detsamma, syskonen bråkar nere i köket, Denise kommer upp hit och säger "låt bli min dator!" fast hon vet att min inte fungerar och hon inte ens använder sin, "nej, men den ska vila! Och jag vill inte att nån ska använda den!" Oh, herregud. Hahaha, pucko.
Orkar inte vara här mer nu för alla bara bråkar hela tiden, hahaha =D
Ja, vad har man gjort än så länge idag då? Jag har gjort klart Mona-teater-grejerna! Yes! Klartt! =) Skönt att ha det ur vägen, nu ska jag bara kunna replikerna, som jag har övat på också. Good =)
Och jag måste plugga franska -prov på måndag. Och A&S uppgifterna tills på måndag.

Äsch, jaja. Hej

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

äh tyst märe mupp ;P

2008-04-01 @ 21:28:21
URL: http://www.deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback