Big day! =)

Japp! Imorse klev jag upp vi nio. Wow!
Sen skulle jag åka till "Snäckan" och prata med hon som äger stället, om jobb. På vägen dit får jag reda på att Alexandra har fått en liten pojke inatt! (kusinen min =D) Oh, herregud vad söt han var! Såg en bild =D Lille Adrian, helt ofattbart! Alex liksom! Haha. =)
Efter den härliga nyheten så snackade jag med snäckan (ha-ha) och jag har nog jobb i sommar! Yey! Hon sa att det blev nog mest helger och nog några inslängda veckodagar här och där, om det inte var några problem. Yey! NemasProblemas sa jag också var den saken klar =D
Sen åkte vi hem och jag provade balklänningen, eller ja, inte den riktiga utan en som mormor sytt som "test" av ett lakan =) Och den kommer nog bli jättebra. =D Även att hon på Snäckan sa att hennes typ systerdotter's student/bal hade gått på ca 10000 kronor! Omg! Sa jag då. Ja! Sa hon. =)
Nu så ringde jag och kollade om det fanns plats på pushen/step och det fanns det. Så nu blire' åka av.
Jag var på så gott humör också kommer jimmie och är så jävla sur. Surjävel hållkäften. Blä. Hahaha ;)

Wellwell cykelställ. Btw! Äre någon som har sett min cykel?

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback