Oj då!

Ja. Idag blev klockan två och jag skulle gå på franskan. Vad händer? Jag förflyttar mig mot klassrummet, MEN! Jag ser att någonting underligt händer där inne. Dom sitter en och en, alla har huvudet bekant lutat över ett pappen, alla skriver frenetiskt ner olika böjningar på aktiva verb. PROV!  Jag vände på klacken, i hopp om att läraren inte hade sett mig, och sprang. X)  "Jag måste åka hem" Var orden som kom ur min mun. Så jag sprang till skåpet, ut, till bussen. Jag har varit borta två lektioner och nu hade vi prov! wtf?
Jaja. Så nu sitter jag här och skriver arbetsmiljö&säkerhets papperen som jag skall snarast maila till henne bara jag blir färdig någongång.


\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback