4:de advent

   Just det, 4:de advent vare ja. Tur att jag har tjugo minuter på mig att tända det sista ljuset =)
   Kom ju på att vi skulle äta julmiddag i Norrfjärden imorgon -då jag jobbar =(
Fy vad surt... Näe, inte alls kul =( Fast jag kanske kan åka dit på kvällskvisten och äta? Jag är nog hemma vid halv nio. Fast nu ska jag inte säga något för då är det väl förseningar och skit så jag blir femton timmar försenad. 
   Men någonting som piggar upp är att jag såg en jättesöt liten bebis idag på bussen! Hon bara låg där i sin pappas armar och var alldelens chokladbrun som sin mamma och hade småsmå lockar, herregud vilken söt unge! =) Haha. Där fick jag även testa min engelskakunskaper, jag tror de var från Tyskland? Jag hörde inte riktigt, haha. Fast om jag hade en unge så skulle jag aldrig våga ta med den sådär i en buss, jag skulle gardera mig med femton olika säkerhetsbälten och airbags. Better yet, jag skulle inte ta bussen. Hahaha. Fast jag kan ju vara lite overprotective, fast det är bra tycker jag.
   Menmen, nu måste jag tända det sista ljuset innan den 21 december 2008 tar slut, tänk det är de sista minutrarna på denna dag för alltid! Den 21 december 2008 kommer aldrig igen. Mmm. Har man gjort någon bra gärning idag? Ja, det tycker jag, jag hjälpte en gammal tant av bussen for starters. Sen är jag ju bara allmänt god också. Hahaha.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du får en mysig jul:)

2008-12-22 @ 12:20:19
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Mia

Haha, så tänker jag hela tiden. "Det här här är sista gången jag badar i Sörfjärden 14:e juli 2006" t.e.x :P

2008-12-22 @ 14:34:48
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

God jul på dig med.

Hahaha, jaaa ;)

2008-12-22 @ 22:20:44

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback