Sönsvall

Japp! Var i Sundsvall i dag med bästaste spontana Malin!
"Malin! Ska du hänga med mig till Sundsvall idag?" =) "Jaa... Det vore kul." Haha.
Åkte ner på stan i Hudik och sprang på Åhlens där Malin lagt undan ett par vantar och med 5 minuter tillgodo sprang vi till busshållplatsen. Arrived in Sundsvall at ca: 13.45, irrade runt och köpte grejer för glatta livet! =D Haha, PENGAR!!
Inköpte:

  • Klänning, -värsta kapet! Midnattsblå Nyår Nyår Nyår Nyår! =D
  • Svindyr ögonskugga, silver/metall Nyår Nyår Nyår Nyår =D
  • Presenter åt blivande 20årig pojkvän =D
  • Mascara, MaxFactor. Nu jävlar! =D

Klänningen var gömd, antingen av misstag eller av någon som ville ha den som försökte gömma den. Jag letade efter en blå i rätt storlek med smala band och utan "volang" där nere, men icke! -Jag letar en gång till då- tänkte jag. Och vad fann jag om inte just en sådan! SCOOOORE! Yes!  =D (Lite tidigt att tänka på nyår men fuck.)
Hittade skor också, provade, SKITFINA, gick därifrån ca 20 min för att kolla så att mina pengar räckte, kom tillbaka, fanns inga skor kvar! Ett par svarta i strl 40, wtf! Kollade med kassörskan, "Mjaa...Ska kolla... Nej tyvärr, sålde de sista för ca en timme sen." VA?! Jag var ju bara borta i 15-20min! Timme sen MY ASS!! Jaja, det blev inga skor men man kan ju alltid kolla i Birsta som Frida föreslog på bussen hem (vilken hon också åkte då). Ska kolla i Hudik imorgon också.  
=D

Min klänning  =D 



\\

Over and Out 
Glad
 =D


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback