Meneeee!

Ja, jag är förkyld! Snorar och hesar och hostar och frustar och allt som slutar på -ar! Idag såg jag bilden i HT som mamma skickat in! GAH! Säger jag bara. Och vad menas med "Trevlig, utåt och söt" ? MAMMA!!
Hahahaha, synd för alla att jag är så snygg då bara! GAH! Och fyller 18 på torsdag!
=D
Idag skrev jag in mig på körskolan! =D Roffes blev det. Det visade sig vara min granne som fixade körlektionerna och det åt mig, och jävlar vad hon kunde babbla! "Ochden11blirdetbra?Ok,mendåsägervidet. Idén,,detlåterbekant..Gällsta,menviborjugrannar,JAHA!Dåvetjagverdubor!Hahaha,dukanåkahemmedmigomdukörsent,jagslutarvid6..." Blablabla! Hahaha, men trevlig var hon iallafall!
Vet knappt när det var jag fick tid! Haha.

Ja och på torsdag smäller det! =D The big one-eight. XD


Anyways...Läser en skitbra bok på svenskan, om Waris Dirie. Läskig ibland må jag säga... Fy.
Ska ta bussen till Uppsala på fredag så då kommer jag väl att läsa ut den då förmodligen... Hoppas bara att det inte blir som det alltid blir på svenskan, att man får sitta och vänta på uppgiften medans de andra får en till vecka på sig att läsa, sen får några en till vecka på sig att lämna in whatever uppgift som blir, för dom hann inte klart. Alltså små orättvisor eller vadå?

Ja, undrar jag. Skulle jag till Therese imorgon eller hur blev det? Hmm... Ja, hon ringer väl. Själv är man luspank och får ringa "collect call" från mobilen till vem man än vill prata med.  ;)

Hare' !

\\

Over and out.
Jag är bäst! Haha! =D

Kommentarer
Postat av: Therese

We've got the same layout! =D

2007-09-18 @ 19:48:51
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback