Fredag, hahaha!

Ja, det blev g-fest ändå. Hahaha, fan vad fult!
Var på pre-party i mo, vilket var ganska trevligt med kräftor på jackor och kex i hatten. Sen åkte vi ner på stan till stadt för att gå på den legendariska g-festen. =D Men wtf, man kom ju in gratis! Hahaha, dansade, dansade, dansade, blev less och svettig, hade faktiskt kul en sväng (vilket jag inser nu inte var så kul, hahaha), åkte hem med en liten Ida kräkandes i mitt knä. Haha, ok, hon spydde inte på mig, vi han stanna bilen. Men i bilen insåg jag någonting och sade: "...Jag tror att vi är lite för gamla för det här." Hahaha, så sant som det är sagt! Men någongång måste vara den sista! ;D  
Åh, just det. Alla blev typ sexgalna. (Och när jag skriver alla, så menar jag Frida.)

\\
Hejhej!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback