Praktik?

Ja, det är sant. Jag har kanske praktikplatser tills nästa vecka. Ska jobba på "17 rum o kök" Lör+sön och sen ska jag vara på nå teatersak i Gävle. När, vet jag inte. Men jag ska på möte om ca 20minuter så då får man ju veta det hoppas jag. Bara det inte blir på måndag för då har jag körlektion.
Ååå. Fan vad jag längtar till helgen! Värsta bra! (förutom det där med praktiken lördag OCH söndag då) Jag vet inte alls vad jag ska göra och det är så skönt!! +Att jag slutar typ två på fredag (istället för fyra!) för jag har ingen matte!! Wiiiiie! Och ingen franska denna vecka heller! UNDERBART!
Och idag får jag skjuts hem. =)  Sen efter fredag så är det ju praktikvecka, sen är det höstlov! Ahh, underbart. =)


\\

Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback