Fre+Lör+Sön

Japp, det blev ingen sushi i fredags. Mona "tvingade" ut ist. Haha. Så vi klädde ut oss till pirater och åkte på pre-party hos Mona. När vi blivit lagomt dragna, spatserade vi ut på stan, mot stadt. Vi möttes av världens längsta kö! Men det hindrade icke oss! Vi flörtade med vakten som sa "Men, smyg under fort då!" Så skyndade vi oss in. Jag och Mona skulle dricka drinkar eftersom en man på stan tagit våra öl, men vi kände att det skulle nog sitta bättre med en stor stark! ;)
Sedan dansade vi som galningar, Mona hånglade som en också, sen hittade Mia mig och vi gick och käkade pizza -MED gratis vitlöksdressing! Sen gick vi på "efterfest" med några småglin hängandes i hasorna. Calle slängde ut dem sen gick Mia upp till Fredrik och lämnade mig själv med "sångerskan". Hahaha, "Ska jag sjunga en låt för er? AAAAOOOOOAAOOAOAOAOAAOAAOOOOOOOOOOOOOOOOOO!" Moahahaha, fula jävel! Sen gick jag också upp och vi tittade på 40year old virgin, innan jag åkte hem med underbara pojkvännen min som kom o hämtade mig. Jag kom på ett nytt smeknamn åt Mia "Bearly eighteen" Och tydligen tyckte Fredrik att det var roligt, för han hade fortsatt med det nästa dag.

I lördags (igår) var jag på "hudvårdskurs" hemma hos Mandy, det var helt ok faktiskt. Även fast jag inte hade råd att köpa produkter för 3000kr. Jag lärde mig iallafall om "De 5 Stegen",  wow. =)
Sen åkte vi till hennes far och åt chips o dipp med Mia. I väntan på henne så uppfann jag och Amanda ett nytt spel. "Almenacksspelet". Haha. Jag vann.

Och idag sitter jag nu hemma hos Jimpan som städar. Haha, jag orkar inte hjälpa till. Men faktiskt så är jag helt svag. Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Bläää...

Men nu så. Hej.


\\

Over and Out
=)

Kommentarer
Postat av: Therese

exakt vad går almamacksspelet ut på? =D

2007-10-07 @ 18:50:31
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback