Blahblah;)

Jah. I helgen var jag hos famma & faffan. Min kära farfader fyllde 70! Grattis faffan! =) Där svullades diverse tårtor och kakor och bullar med släkten.
Sen har jag kört bil med pappa. Haha, riktigt kul ibland faktiskt. Pappa pratade i mobilen medans jag körde...fel. Jag skulle svänga men då hann jag inte, så då skulle jag vända någonstans (och det var mörkt). Pappa: "Ja, å nu så kör Simone ut oss på nån åker. Jag vet inte riktigt var vi ska."  Hahaha
På lördagen kollade jag på "300". Fy satan vilken grymt bra film! Gah! Mmmm! Jag vill ha! Jag vill va!  "This is SPARTA!!!!!"    Vrååål!!!  Mahmah!!
Haha

Idag har jag varit hemma. Haha. Gått ut och gått med mamma och hunden. Vi gick kanske i en timme. Riktigt skönt faktiskt. Sen så har jag arbetat och trälat med svenskauppgiften! Moh! Äntligen klar, Ja med en utav dem, iallafall. Blöö på artiklar och referat.  JA! Och självklart så har jag NADA färg i skrivaren och kan inte köpa nya färgpatroner förräns på onsdag! Och när ska uppgifterna vara inlämnade? Jo, precis. Onsdag. Blä.   Får väl hoppas att det funkar att skriva ut på skolan då. Sist så var det Internetfel när jag hade ca 3 minuter på mig att fixa innan lektionen började. Men det löste sig inom ca en minut.

Nu ska jag gå in och inte jobba

Mee

\\

Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback