Beach!

Yes!
Måste erkänna att det inte var så kul att vakna imorse. Dock var vädret relativt klart, men jag vaknade upp bredvid en sjukling. Hoppas bara jag inte blir förkyld som stackars Jimpan.
Klockan drog mot tolvsnåret så jag tyckte det var dags att stiga upp, sjuk eller inte. När tiden rann iväg och klockan närmade sig ett så kände jag att beachen var nödvändig. Så jag pratade med Amandy och hon var på. Vi åkte ner och stannade där ungerfär hela dagen. Undrar om man har fått nå färg?
Vi köpte glass på campingen och gick åter till stranden. Det var inte direkt badväder, vattnet var fryyyyyyys och molnen vägrade att skingra sig, men lite sol och värme fanns det.
Vi lyssnade (såklart) på musik från Amandys mobil, Rihanna - Umberella, den ENDA låten hon har och som hon spelar konstant. Hon är bra knäpp denna dam. Vi kom även på ny, egen musik. Vad sägs om "Jag vill ha en båt" och "Får vi smaka din glass?". Hahaha, ojojoj. Det var dock några som badade, en kille som stönade högt nåt det kalla vattnet nådde hans... Nedre regioner.
Men sanningen är ju att det är alltid roligast att skratta när man inte 'får'.  =)
Vi låg där ett bra tag och pratade om... Ja, vad var det nu då? Mest snusk tror jag faktiskt, vad annars?

Nu är jag hemma och har nyss ätit god fiskgratäng och potatis, -Ja, jag gillar det. Så nu är jag relativt nöjd. Funderar på om jag ska orka ut och springa/gå, men det är ju inte det trevligaste som finns... Skall dock kolla om min film går på tv4film ikväll. Hoppas!

\\

Over and out


OoOoo! Just det! Amandy och jag kom på att vi skall åka till Stockholmia en tid efter min artonårsdag och "Shoppa-Festa Shoppa-Festa! Hela Helgen Lång!"  
Yes!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback