Sista dagen i HK!

Ja, nu är sista dagen i Hongkong kommen! Känns.. Förjävligt. Haha, overkligt känns det. Har inte fattat än att vi flyger ikväll/inatt.

Sista dagen i ära så åkte vi till vårt favvis-mall i Tai Po och shoppade loss (eller Bianca iaf för hon hittade 500 dollar som hon glömde att hon hade! Haha!). Skönt att gå inomhus i ac en sådan varm och fuktig dag som denna! Och skönt att gå i riktiga butiker, där man slipper pruta, haha ;) (Fast då kostar det ju mer ist då, haha).

Och igår så var vi på Ocean Park och såg pandor! Sååååå söta! :D Sen åkte vi en massa karuseller och hade oss. Akvarium med hajar och sådant fanns där också! Solbränd blev jag också! Haha, kanske har en liiiiten bränna när jag kommer hem ;)

Sen igårkväll gick vi på bio. Kan nu konstatera att folk i Kina är döva. Eller så har de bara högre smärttröskel än mig för fy fan vad högt de hade! Haha, såg "The Devil Inside" och det var mycket skrik och demoner i den, så ja -vi blev väl mer eller mindre döva efter det.. X)


Ja, idag köpte jag iaf två fina tröjor, ett armband och en superfin plånka på vår favvis-affär in the mall. Den är typ som en korsning mellan hm, gina och monki, haha! Gissa om jag trivdes? ;)

Nu ska vi gå ner på affären eller bageriet och slösa bort våra sista Hongkong Dollar innan vi åker hemåt Schweden! ;) (Inatt vid 01 hk-tid går planet.)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback