Lazy saturday :)

Ja, herreguuuuuuud vad skönt det var att vara ledig och fri idag! :D

Nu ska jag ge mina top three tips att göra en lazy-lördag, som även jag gjort idag :
  1. Färga utväxten. Eller hela håret. Men idag så har jag färgat min utväxt :) Vet dock inte hur det blir ännu för jag sitter med den klassiska turban-looken ;) -Det behöver inte vara så jävla märkvärdigt att färga håret! Jag är dock expert på mitt eget hår, färga det osv. Annars kan man be en snäll vän att hjälpa en. Eller be mig, haha, jag kan fixa!
  2. Plocka ögonbrynen. Ja, man känner sig otroligt mycket fräschare kan jag lova. Det gjorde jag medan hårfärgen satt i -multitaskiiiing! ;)
  3. Läsa igenom favvis-tidningen. Som man inte haft tid med! Jag sitter med senaste Elle just nu. Har även nummret innan kvar -och Kinesiska som jag köpte i HK! Haha ;)

Å jisses vad jag trivs idag :) Ligger i ny-sängen som är viiiit och ljuuuuus och I just love it! Har bringat new karaktär till rummet :) (Blir så excited så jag skriver svengelska!).

Å! Ett till tips: Våfflor! Fick ju mig ett våffeljärn av pappsen igår! Nu ska jag grädda en hög med häääärliga våfflor! Anybody hungry..? ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback