Hej!

Åå, vilken lång tid det tog för mig att blogga igen ;)
 
Nu kommer jag inte på vad jag ska skriva! Haha.
 
Jo just! 
Sist jag skrev så var det en lista, då la jag upp denna låt:
 
För den är glad, och jag kände mig sprallig och glad! -För jag hade jobbat och på jobbet tog chefis mig åt sidan och berättade om sina planer att göra mig till fast personal! :D :D "Fast jag säger inte helt säkert än.." ;)
Så jag, ja kanske skulle lagt upp "walking on sunshine" ist X) Några dagar senare skrev en kollega till mig på fb och grattade! Jag som inte visste att det var "säkert ännu" blev lite förvånad, haha! Så igår när jag jobbade stod det så fint uppskrivet "Simone kommer in f.r.o.m april"! :D Och grattis från kollegor, så nu känns det bara.. Awesome! :D
 
Hihi!
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback