Tjena 20 dec!

Jobbat idag, sedan åkte vi ner till fjärn och käka. Sen spelade vi lite, hängde med Biancis -som jag saknat henne! Haha! Så roligt att hon är häääär X) Vill bara vara ledig hela julen och mysa i fjärn ^^ :)

Men jag ska jobbaaaa! Fre, lör och sön. Sedan är det ju julafton på måndaaaag! :D Skojskojskojskoj! Nu längtar jag! Vi ska till farmor på kvällen, så ska vi köra "julklappsbyte", så alla ska köpa något smått och gott och ta med, skoj! Köpte våra två idag ^^ Kulkul!! Och -det bästa, haha- JULMATEN! Alltså jag älskar julmat! Har haft cravings efter sill -Japp sill! De senaste veckorna! Sill med all annan julmat, mmmmm!!! Jag döööör vad gott! :D

Aa, längtar iallafall! ;)
Nu måste jag nog ha lite sömn, ska upp och jobba öppning imörabitti! (Slår mig själv lite för jag kommer vara så trött imorgonbitti, tröttheten slog liksom över ikväll så nu är jag pigg). ;)

Kan lägga in en bild på en massiv snödriva, haha. Nästan i höjd med trafikljuset X)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback