I wish... ;)


   Ja nu i dagarna så kommer min födelsedag =) Den 20:de september ;)

   Så ja, jag tänkte lägga upp en liten 'önskelista' (för jag fyller ju sju) här då ;)

  1. Iphone 4. Guuuud vad snygg den är! I want! Fast den är ju lite pricey om man säger så, haha, så det är inget jag förväntar mig att få -men det betyder inte att jag vill ha den mindre för det! ;)
  2. En locktång, en 'smal' tång så det blir fina lockar =)

               
    3.    Ett tvättställ. Haha, ja, men jag hatar att inte ha någonstans att hänga tvätten! Utan ett såntdär ihopfällbart så är man ju körd ;) haha.


   Ja, sen kommer jag inte på något mer just nu ;)

   Nu ska jag och mamma åka in till hudik. Ska hämta en tidig födelsedagspresent till mig själv som jag beställt ;)

Hejhej!
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback