Ping!

   Det där var ett sånt ping som det bara blir när det är skinande rent och det blänker till, ping! Haha ;)

   Idag har jag haft storstädning. Har dammsugit och skurat hela lägenheten ordentligt. Har inte fuskat, inte ens under sängen (där det var dammråtteinvasion 5000), haha. Läste Thereses blogg förut och hon skrev att hon bytte påse i dammsugaren så sög den som bara den, haha X) Men jag tänkte att "nee, det är ju fel på vår dammsugare, det kan inte bara vara det att påsen är full..." Men eftersom mor min prackat på mig dammsugspåsar (jag antar att hon försökte ge mig en vink, hehe) så var det lika bra och testa. Och HERREGUD! Haha! Underskatta aldrig pås-byte! Haha! Den blev som en helt ny dammsugare! Hahaha, jag som kämpat och kämpat för den sög så dåligt förut X) Men nu var det bara att dra den så sög den upp allting, kattsand, hårspännen, allt ;)

   Och skurat har jag gjort, så nu luktar det fresh och känns helt underbart! =)

   Sen lyssnade jag på musik samtidigt (HÖG musik) så när jag kollar mobilen så får jag en liten överraskning i form av ett sms att mina varor från h&m hade kommit! =) Så vi åkte och handlade sen hämtade jag mitt paket, och jag är supernöjd! Allt hittade jag på rean, det blev en klänning, ett halsband, en bh, ett par tofflor och ett skärp -för 260:-!! I love it =D Tror det är första gången då jag inte behövt skicka tillbaka någonting =) Gött.

   På tal om gött så åt vi fläskfilé och potatisgratäng (och gurka, haha) nyss. Fredagsmiddag, gött! =)

   Nej, nu ska jag ta och höra vad Denise håller på med, skickar sms och sen inte svarar? Haha ;)
   Och, nej, ska du byta hårfärg så tycker jag du ska ha denna:

Kanske liiiite mörkare om något =)
Fint!
Hej!
\\
Over and Out

 


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback