My day :)

Jag döper detta inlägg kort och gott till "My day" -just för att det handlar om min dag. JAAAAPPPPPPP!
 
Gick på banken, fick hjälp av en supersnäll kvinna -som var crazy pregnant! Alltså, hela hon var liten och 'musig' -och så hade hon bautamage! Haha. Hon var värsta söt och trevlig, och så smekte hon magen lite då och då sådär omedvetet fint, naaaw :) Preggos <3
Hon hjälpte mig iallafall -och så ville hon prata pension med mig.. Alltså sparande, inte hurvida vi var gamla och svaga och inte skulle jobba mera. Vi bokade in ett möte på måndag morgon iallafall. (Detta år blir bara mer och mer ett 'vuxen'år. Så bra då, 23=vuxen. -kind of. -almost. -not really...) ;)
 
Sen gick jag på ica och handlade mat. Och lagade mat. Chicken blev det, so goooood!
 
Nu har jag varit i telefonkonferens den senaste timmen. Haha! Nej, inte riktiiiigt! Jag pratade med Therese och gratulerade till hennes nya jobb! Yeeey! Grattis till diiiig! Men det visste jag ju redan när du berättade om intervjun! ;)
Och efter det ringde Amandis, och berättar hemligheter som vanligt, heheheee.. Haha! ;) Nu känns det bra, som om jag fått min dos 'snack' :)
Men alltså, synd att det är så sjukt DYRT med tågbiljetter! Therese och jag planerade för en kommande helg, så tänkte jag att vi kanske kunde dra ner till Amanda då, men fuck! 1600:- ENKEL resa?! Sextonhundra spänn!? Det är inte dåligt det..
Så ja.. jag letar vidare, haha. Är det någon som ska åka neråt landet så hojta till ok? haha ;)
 
Therese berättade att hon firat med chokladtårta. Choklad. Tårta. Kan du sluuuta?! Hahaha! Min svaghet -choklad. Hahahaha!
 
Anyhow, nu måste jag gå och hoppa lite på Jim som somnat i soffan.

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback