Holaaa!

Idag ska jag jobba, igår var jag ledig.

Igår tog jag mig en prommis, och en försiktig jogg, haha. Jag har inte varit ut å sprungit sedan jag blev sjuk innan sommaren/mitt i. Och jag är inte frisk ÄN! Känns som jag andas in fuktig luft liksom, skitkonstigt. Och hosta har jag.
Iallafall så försökte jag lite igår, och det verkade gå bra :) Tänker att friskluft kan bota det sista envisa av sjukan X)

Jag plockade upp Denisa på vägen, sammanlagt var jag ute 1h19min, runkeeper vettni ;)
Tänkte jag skulle skriva något om det, hur långt man går/springer på typ en vecka, det får bli ett annat inlägg framöver (typ.. imorgon).

På eftermiddagen så åkte jag och Jim in till stan, käkade och sen köpte jag min goda parfym :) (som jag fick lite ångest över nu när mamma tyckte den var dyr.) Sen gick vi faktiskt på ikea! Haha. Kikade på soffor, men det finns inga där nu! Jag vill ha en ny soffa. En stor jävel. Haha! ;) Köpte kuddar till nuvarande soffan istället.
Sen skulle vi handla mat. Men jag orkade inte. Kunde bara inte kliva ur bilen! Haha! "Neeeej. Vi åker heeeeem nuuuu!" Hahaha! ;)

Japp!

Anyhow, nu måste jag göra mig ready for work!


Kommentarer
Postat av: Simone

Inte för att jag skulle köpt en soffa igår! Haha ;) lät typ så X)

2012-09-25 @ 16:49:28
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback