Hmm

Kul då! Kan ta världens sovmorgon och bara snooza, tron't på f*n att jag vaknar vid sju då för katten vill ut? Hmpf.

Drömde värsta irriterande drömmen nyss! Jag drömde att jag var på jobbet, och så hade vi fått nya "order" om att rea skulle hänga tillsammans med ordinarie på snurror..suck.! Alltså, haha! Låter som ingenting, men fatta vad irriterande när man ska städa, hänga ut, kunder dom kommer och frågar "är den här med på rean?" 24 gånger i timmen X) hahaha!

Måste bara berätta, igår kom det fram en tjej till mig i kassan med ett par jeans i handen och frågade: "Kostar alla jeans där 99:-?" ... Det är då man tar fram den där rösten, nej-jag-är-inte-irriterad-jag-är-så-glad-och-trevlig-så!-rösten. "-Nej, det är bara dom som det står 99:- som kostar 99:- resten kostar det som står på prislappen." ... "Jaha..." och så gick hon.
Men seriöst, hur svårt är det att fatta då? Hahaha!

Nu masar jag mig upp och tar mig en stor kopp kaffe! :)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback