Mysig dag :)

Hängde med Ellis och Ocke till p&co i harmånger, köpte mina ljusstakar jag spanat in hur länge som helst, haha! ;) Och så köpte jag en 'karaff'/juicepress, värsta smarta grejen, hehe. Åkte på ica och köpte apelsiner -nu ska det testas! Haha. Testade en jacka, jag en svart och Ellis den beiga, stod där och velade, haha. Blev ingen tillslut, har redan en som jag inte använt någonting i år ju!
Ja, så dagen har flugit förbi! Nu är klockan snart fyra redan!
 
Nu tänkte jag dona på lite här hemma!
 
Just ja -håret! Det blev.. liiiite liiite skillnad ;) Dock knappt märkbart, haha. Men det känns ändå bra, känns alltid fresh när man har färgat håret :)
(Tänkte köpa en mörkare toning och lägga i idag, men jag vågade inte! Får tvätta ur denna först och se hur det blir. Nu när jag äntligen har en färg jag trivs i och gillar -den ljusa då- så vill jag inte råka förstöra! Haha ;) Jag som lovade mig själv att jag inte skulle färga mitt hår någonting på hela oktober! Hehe.)
 
Någon nyans mörkare/rödbrunt i botten :)
I november blir det antingen ljusare eller mörkare/ombre -får se,får se!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, muppar mig på bilden, I don't caaaare! XD

2012-10-16 @ 16:02:41
URL: http://simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback