Ja, god morgon då.

Sovit gott? Nej!
Alltså jävla skitnatt! Verkligen!

För det första så kunde jag inte somna överhuvudtaget! Kul att kolla på klockan och den är typ två, när man ska kliva upp sex...
Tillsist lyckades jag somna! Kändes som en orolig sömn, väldigt lätt sömn -som om jag kunde vakna av en nål som föll till golvet. SEN vaknar jag 05.49 av att jag har så fruktansvärt ont i magen! Jag vaknar inte och har ont -jag vaknar AV att jag har ont! Usch.. :( Har fortfarande ont, det är magkatarr-ont (då gör det ont "uppe" i magen). Hittade medicinen, hade bara typ fyra kvar.. Men nu har jag tagit den iallafall (synd bara att det tar tiiiiid för den att verka..:( ).

Vill verkligen inte dricka kaffe när jag har såhär, men jag klarar mig inte utan idag, haha.

Nu måste jag göra mig i ordning.


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback