Morning.

God möra!
Idag kliver jag upp tidigt och åker in och jobbar.

Igår så var jag ner till mor och fick tårta på mors dag :) Solen sken och jag hade sandaler på, summeeeeer!
Idag är det sämre väder, molnigt och lite blåsigt. Men inte gör det mig något :)

Drömde konstiga drömmar inatt, men nu minns jag inte dem! (That's a first! Haha). Minns bara att de var konstiga.

Aaaooo.. Ont i magen har jag.. Men fan, jag får helt enkelt skylla mig själv. Åt chips igår, fast jag vet att jag får ont i magen som fan av chips. :s

Nä, nu ska jag strax åka!

Uppd. Eheee. Det blev som jag trodde. Hade "kortdag" idag egentligen, så ringde de nyss och hörde om jag kunde jobba till stängning. Japp, det gör man! Lååååångdag idag då. ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback