Uppdatering!

Här sitter jag klockan tolv på natten i Hong Lok Yuen med myror i brallan och ett leende på läpparna :) Trivs himla bra här i Hongkong, och det kryper lite i kroppen när jag tänker på att jag måste åka hem snart :s haha! Fast visst saknar jag min Jim, men han hade kunna flyga hit ist. så hade vi kunnat stanna ett par veckor till ;)

Men då hade min resväska sprängts! Haha! Åå, handlade två jättesöta klänningar idag när vi var i Tai Po på ett mall! En blommig och en blå (som Denise köpte likadan, -.- kul att ha en originell klänning? Haha! ..närå ;)) och så köpte jag en suuuuuuperfin väska! Som jag spanat in de två gånger vi redan varit där, men idag slog jag till!

Ikväll skulle vi på bio på ett mall i Kowloon men filmen som skulle gå gick inte. Så vi tog oss till Jordan/Mong Kok istället och gick på Temple Market (alltså det är flera tågbyten/tunnelbana så jag är svinstolt att jag kan alla och vägen dit liksom! Haha!).
Köpte lite iPhone stuff och lösnaglar, haha! Jag och Bianca är kär i lösnaglarna för de är så fina med alla dekorationer och så kostar de typ 9-10 kr :)

Ja, kul har jag här, och bra är det. :)
Nu ska jag mysa ner mig så gott det går i denna plastbit till säng som det pyser ut luft ur så på morgonen ligger jag typ på golvet X) haha! God natt! ;)

Mmm, apple candy :)

 


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback