Seriöst!

Öhm, JA! -.- Haha! X) (Bild här, men blogg-appen vägrar funka! Lägger upp den senare! Eller kolla fejan där jag lagt upp samma ;))

Nu sitter vi på flygplatsen och ska väga bagaget, och jiiiises vad nervo alla är! Haha! Alla har packat till maxgränsen! 23kg får man ha med; 22,7kg vägde min X) Handbagaget får väga max 8kg, mitt vägde.. 9,7! Haha! Men jag tog ut lill-väskan och kameran så då var det på gränsen!
..Men nu är alla godkända och nu ska vi igenom säkerhetskontrollen. Nästa gång jag uppdaterar blir i Sverige!

OJ vad jag kommer sakna Hongkong!! <3



Kommentarer
Postat av: william

roligt att det blev godkänt:D



Och tycker du om Desperate Housewives:D? Och säg också gärna vad du tycker om mina Äppel bilder:D

2012-03-06 @ 16:06:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback